Změna vlastníka/adresy produktu DELL
Tedy pokud jste v nedávné době zakoupili nebo získali použitý produkt Dell nebo jste se přestěhovali do jiné země a chcete využívat záručních služeb podpory, musíte absolvovat proces převodu vlastnictví a záruky. Proces převodu zpravidla trvá až 7 pracovních dní. Mezinárodní převod však může trvat až 10 pracovních dní, a proto je dobré záruku převést dříve, než budete podporu skutečně potřebovat.
Převod tedy využijete v následujících případech:
- produkt / majitel produktu se přestěhoval z jednoho státu (kontinentu...) do jiného
- majitel produktu se změnil a nový majitel se nachází v jiné zemi
- chcete si u nás prodloužit záruku Dell a platí předchozí dva body
Odkaz na formulář pro změnu údajů.
Další informace k převedení záruky nebo vlastnictví produktu Dell
Pokud jste v nedávné době zakoupili nebo získali použitý produkt Dell nebo jste se přestěhovali do jiné země a chcete využívat záručních služeb podpory, musíte absolvovat proces převodu vlastnictví a záruky (nebo jednoduše převod záruky). Proces převodu zpravidla trvá až 7 pracovních dní. Mezinárodní převod však může trvat až 10 pracovních dní, a proto je dobré záruku převést dříve, než budete podporu skutečně potřebovat.
Poznámka: Předložení neúplných nebo nesprávných informací způsobí zpoždění při převodu a může mít za následek zamítnutí žádosti.
Smlouvy o poskytování služeb, které nelze převést.
- Smlouvy typu Return to Depot, Complete Care, Same Day a Parts Only není vždy možné převést mimo oblast, v níž bylo zakoupeno krytí. Další informace naleznete ve smlouvě k nákupu.
- Tiskárny, samostatné monitory, projektory a televizory není vždy možné mezinárodně převádět. Informace stran krytí a dostupnosti si prosím ověřte ve své smlouvě se zákazníkem.
- Telefony Axim, Streak, Venue (nebo zařízení Smartphone Dell), modely Dimension 5000 a Inspiron 510M nelze mezinárodně převádět.