Pozáruční servis a prodloužení záruky
Poptávka prodloužení záruky
produktu Dell
Jak postupovat, když chcete prodloužit originální záruku a servis na svůj produkt Dell?
Jedná se o originální servis Dell, kdy je v případě závady technik i s dílem druhý pracovní den na místě u zákazníka.
Podrobnosti o aktuální záruce Vašeho produktu Dell zjistíte zde.
Záruka však může platit i déle, důležité je datum prodeje uvedené na faktuře. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.
Do formuláře níže doplňte následující informace:
- kontaktní údaje (jméno a adresa vlastníka, případně IČ/DIČ, telefonní kontakt)
- service tag produktu (sedmimístný kód, nachází se na produktu, např. BKLJ17J)
- požadovaný typ a délka záruky - obecně rozlišujeme záruku/support vyšší úrovně Pro Support and Next Business Day a nižší úrovně Next Business Day (informace k délce jsou uvedeny níže)
- následně od nás obdržíte cenovou nabídku na prodloužení záruky a po objednání/uhrazení zálohové faktury je prodloužení zprocesováno
Celková délka, resp. typ záruky se liší produkt od produktu:
- produkty Latitude, Precision, Optiplex, AlienWare (notebooky, stanice) max. 5 let Pro Support či Next Business Day
- produkty XPS, Inspiron, Vostro a AlienWare (console) max. 4 roky Next Business Day
- servery/úložiště záruku max. 5 let Pro Suppport / Pro Support s Mission Critical (odezva již od dvou hodin)
V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností jsme Vám plně k dispozici - neváhejte nás kontaktovat.
Váš DELLPOINT.
poptávka pozáruční opravy / náhradních dílů Dell
Nabízíme pozáruční a mimozáruční opravy produktů DELL na profesionální úrovni - opravy jsou velmi rychlé, v rámci dní! Opravíme Vám také poškozený produkt (např. po pádu), který máte ještě v záruce, o záruku nepřijdete. Dodáváme originální díly DELL.
V případě požadavku na pozáruční servis vyplňte níže uvedený formulář a odešlete jej.
- Obdržíte od nás e-mailem cenovou nabídku na náhradní díl
- Diagnostika, pokud ji požadujete, je placená služba (výše dle typu produktu) a technik při ní určí přesně závadu a díly, které je třeba vyměnit.
-
U dílů, které nelze dodat zákazníkovi přímo a vyžadují odbornou montáž (typicky základní desky či LCD displeje aj) a nebo zákazník montáž přímo vyžaduje, je práce je kalkulována zvlášť.
-
Pokud je u nás notebook na diagnostice a povaha opravy to umožňuje, poskytujeme na práci slevu.
-
Teprve po schválení nabídky a potvrzení objednávky z Vaší strany se objednávka stává závaznou.
-
Po uhrazení zálohové faktury zasíláme díl na dodací adresu (u dílů nevyžadující instalaci naším technikem). U dílů s odbornou montáží můžete Váš produkt zaslat k nám přepravní službou (případně zajistíme svoz produktu na zadané adrese) či donést osobně na servisní středisko DELLPOINT. Opravy jsou zajištovány certifikovanými techniky na profesionální úrovni.
- Neopravujeme následující produkty z důvodu nedostupnosti náhradních dílů: LCD monitory, projektory (i v záruce se mění kus za kus).
*Service Tag je sériové číslo produktů Dell, např. AB21J3C